Моя оценка

Marketing has changed forever—this is what comes next Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the increasingly connected world and changing consumer landscape to reach more customers, more effectively. Today's customers have less time and attention to devote to your brand—and they are surrounded by alternatives every step of the way. You need to stand up, get their attention, and deliver the message they want to hear. This book examines the marketplace's shifting power dynamics, the paradoxes wrought by connectivity, and the increasing sub-culture splintering that will shape tomorrow's consumer; this foundation shows why Marketing 4.0 is becoming imperative for productivity, and this book shows you how to apply it to your brand today. Marketing 4.0 takes advantage of the shifting consumer mood to reach more customers and engage them more fully than ever before. Exploit the changes that are tripping up traditional approaches, and make them an integral part of your methodology. This book gives you the world-class insight you need to make it happen. Discover the new rules of marketing Stand out and create WOW moments Build a loyal and vocal customer base Learn who will shape the future of customer choice Every few years brings a «new» marketing movement, but experienced marketers know that this time its different; it's not just the rules that have changed, it's the customers themselves. Marketing 4.0 provides a solid framework based on a real-world vision of the consumer as they are today, and as they will be tomorrow. Marketing 4.0 gives you the edge you need to reach them more effectively than ever before.

Получить эту книгу или продать свою

Перейти

Лучшая рецензия

Смотреть 4
Vladimir-001

403

Я не совсем согласен с предыдущими оценками. Книга интересная, но есть несколько оговорок. Эта книга не будет интересна тем, кому нужна информация о конкретных инструментах цифрового маркетинга. В книге их нет. Но зато в книге есть анализ изменения аудитории и клиентского опыта в сравнении с “доцифровой” эпохой. Приводятся идеи и рекомендации в области разработки стратегии цифрового маркетинга в сегменте B2С. Уделяется большое внимание области развития бренда в цифровом пространстве. При этом идея “очеловечения” бренда показалась мне просто замечательной. Хорошо описан необходимый баланс между “онлайн” и классическими методами продаж и о их интеграции. Приводятся примеры применения “цифровых” методов в “офлайн” продажах. Интересна предложенная проработка карты точек взаимодействия…

Читать полностью

Лучшая цитата

Смотреть 6
NastasyRain

NastasyRain

Цитаты

2K

Похожие книги

Вы можете посоветовать похожие книги по сюжету, жанру, стилю или настроению. Предложенные вами книги другие пользователи увидят здесь, в блоке «Похожие книги».

Новинки

Смотреть 339

Популярные книги

Смотреть 900